2012年11月29日

Tomorrow is another day

Tomorrow is another day
ラグビーの九州でのリーグ戦が終わりました。
Our rugby season was over.

Tomorrow is another day
今シーズンは、ヨーロッパから帰ってきて出遅れた感がありましたが...
I got a late start to the rugby season this year after the long trip in Europe.

Tomorrow is another day
練習にも可能な限り参加して、少しは勘も戻ってきました。チームも順調に勝ちました。
I joined the trainings as much as possible, then my rugby intuition gradually came back. My team kept winning all the games until last Sunday.

Tomorrow is another day
でも、最終戦に負けた。ショックでした。油断からか?やはり勝負は厳しい。
However, we lost the last game of the competition. Shocking! Overconfidence? We realized that every game was tough.

Tomorrow is another day
もっとこのチームでラグビーしたかった。一から鍛え直そうと思います。もう1年、ラグビーすることにしました。このチームで勝ちたい!
I wish I could play more games with my team mates. I'll start training for the next season and will play rugby one more season. Passionate to win games with this team!

また、建築とラグビーの両立で頑張ります。明日は明日の風が吹く。
Once again, I'll try to be versed in letters and arms, architecture and rugby. Tomorrow is another day.


Posted by Masakatsu Nishitani at 23:50│Comments(0)
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。