2012年08月01日

Bloody hot!

Bloody hot!
長崎の放虎原に行ってきました。まぁ、この季節はラグビーするもんちゃいますね。人工芝のグラウンド上は間違いなく40度越えてます。
Our rugby team went to Hokobaru, Nagasaki. Now is not the right season for playing rugby here. The rugby field was boiled at over 40 degrees.

Bloody hot!
だんだん走れなくなってきて。
I couldn't keep running fast, then was getting slow...

Bloody hot!
塩をください… まめに塩をとらんと足つってくるんです。汗吹きだしてますから。
I need water and salt... I constantly need it in the game to prevent muscle cramps. Athletes can lose between 2-3 litres of sweat during 80 minutes of intense exercise, particularly in hot and humid conditions.

Bloody hot!
チームは大勝しましたが、僕はタックルの勘が鈍ってる。ヨーロッパに居過ぎたな。嬉しいことにレフリーは大学の同級生でした。
We had a big win, but individually I was frustrated all mistackles I did. I spent too much time in Europe. Good thing was the refree for the game was one of my University mates. Happy to see him again.

Bloody hot!
試合終わったらふらふらでした。ほんまに暑かった。みんなはビーチへ行くけど、俺らはラグビーする!
I was faint from heat and game, it was bloody hot! Everyone goes to the beach, but we play rugby, cos we love it!




Posted by Masakatsu Nishitani at 10:20│Comments(0)
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。